Google Website Translator Gadget

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2011

Το κράξιμο της...yiayia και το “ελληνικό” hummus


Η Kraft, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων στην Αμερική, λανσάρει μια καινούργια σειρά προϊόντων ελληνικού τύπου ονόματι “Athenos” και στα πλαίσια της διαφημιστικής της καμπάνιας, πρωταγωνιστεί ο τύπος της παραδοσιακής Ελληνίδας γιαγιάς (ή... yiayia, όπως λέει και η διαφήμιση).

Τα σποτάκια έχουν προκαλέσει πολλές αντιδράσεις και σύμφωνα με την εφημερίδα “USA Today”, το Ελληνικό Ινστιτούτο της Αμερικής θεωρώντας τις διαφημίσεις αυτές απαράδεκτες και προσβλητικές, ζήτησε να σταματήσει η προβολή τους, ενώ άλλοι υποστηρίζουν πως τέτοιες διαφημίσεις προβάλλουν για την Ελλάδα μια εικόνα τριτοκοσμικής χώρας.

Εντάξει ρε παιδιά, χαλαρώστε... πλάκα είναι. Γιατί κάτι τέτοια πράγματα να τα παίρνουμε τόσο σοβαρά, τη στιγμή που υπάρχουν χίλια δυο άλλα πολύ πιο ουσιαστικά που πρέπει να μας απασχολούν; Μακάρι να ήταν μόνο τέτοιου τύπου τα θέματα που υποτίθεται ότι “αμαυρώνουν” το προφίλ της χώρας μας... Έλεος...

Όσο για το πόσο ελληνικό είναι το hummus, τί να πώ; Εμένα πάντως οι γιαγιάδες μου δεν θυμάμαι να μου έφτιαξαν ποτέ hummus...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...